English
→ חזרה
פרויקט עיצוב המחר, אוטופיה 2016 צילום: דניאל פרסאי

הצטרפות לחבר הידידים של אוטופיה

12/02/2021

למה הקמנו חבר ידידים? >>

המטרה הראשונה, עם השקת המעגל בפברואר 2020, נותרה בעינה, והיא לייצב את פעילות העמותה המנהלת של פעילות אוטופיה ולהביא לכך שעלויות הנהלה בסיסיות תכוסינה באופן שוטף.

אנו במרדף מתמיד לכיסוי עלויות בסיסיות כמו הנהלת חשבונות, עמלות ואגרות ומנויים לשירותי ליבה. מרדף המהווה מכשול מתמשך ליציבות העמותה, לא מאפשר ולו לרגע את הרוגע והבטחון עבור מבט קדימה ותכנון המשך הדרך.

השקנו את חבר הידידים בפברואר 2020 (בפופ-אפ אוטופיה ב'תדר' בתל-אביב, פעילות נוספת שאנו גאים בה מהשנה שעברה). שנת 2020 לא הייתה שנה מזהירה להשקת מיזמים חדשים או לגיוס תרומות ומשאבים…  ובכל זאת, בתום שנת הדיסטופיה והאימה אנו מביטים לאחור במידה רבה של סיפוק וגאווה על הפעילות האוטופית שהצלחנו לקיים – אם כי, את גיוס החברות והחברים לחבר הידידים 'השארנו על אש נמוכה' עד כה.

אנו חוזרים כעת לתהליך שהשקנו לפני שנה ומבקשים להזמין להצטרף אל חבר הידידים של אוטופיה בתרומה חודשית צנועה, ע"ס 20 / 35 / 50 ₪.

 

כמובן שגם >>

מעבר לבסיס פיננסי איתן, תמיכה יציבה ועקבית מחברות וחברים מעניקה לנו סוגים נוספים של יציבות ובטחון – הידיעה שיש לנו גב ארגוני, ערכי, ציבורי מעניק כוח, מעלה מוראל ומייצר מוטיבציה להמשך הדרך.

 

מצבנו כעת >>

המטרה הראשונה היא כאמור כיסוי תקורת העמותה (כמובן ולמען הסר ספק – ללא תשלומי שכר), עלות של כ 4400 ₪ מדי חודש (בהמשך פירוט מלא).

עד כה התגייסו 14 חברות וחברים המעניקים בסה"כ 505 ₪ מדי חודש.

בכדי להגיע לכיסוי מלא נדרשת השתתפות של עוד 80-200 חברות וחברים בסכום חודשי של 20-50 ₪.

 

יש הטבות? >>

בהחלט, המטרה היא לקרב את חבר הידידים לאוטופיה – הארגון, האירועים והרעיון – ולקרב בין החברות והחברים עצמם – זה אומר שנייצר הזדמנויות מיוחדות, נקיים קבלות פנים, השקות חגיגיות, מפגשים אקסקלוסיביים ובאופן כללי, נפעל לגמול לחברות וחברי מעגל התמיכה הראשי שלנו.

עם זאת, חשוב לנו להדגיש, זה לא מועדון צרכנות. אין כרטיס חברות הצובר נקודות, מעניק הטבות וכו'.

נשמח לשמוע מכם ולתאם ציפיות – מההיכרות שלכם עם פעילות אוטופיה אילו ציפיות או שאיפות יש לכם לגמול?

 

האם זה פומבי? >>

לא. החברות והחברים אינם מוצגים באתר. עם זאת, הפרויקט בשלבים ראשוניים, ייתכן ונשנה זאת. נשמח להתגאות בחבר הידידים. גם כאן נשמח לשמוע על העדפתך, פומבי או לא, ומדוע.

כמובן שנכבד כל בקשה אישית בנושא.

 

מה לגבי תרומה חד-פעמית? עדיף לי מאשר הוראת קבע >>

נהדר. תודה רבה. אנו מכבדים מאוד כל תרומה, סיוע ותמיכה. יש לכך אפשרות כאן:

https://pay.tranzila.com/ttxutopia

 

מה לגבי תרומת זמני וכישוריי? השתתפתי באוטופיה בהתנדבות, בששון ובשמחה ובגאווה גדולה, זה לא מספיק? >>

כמובן! אנו מוקירים ומעריכים כל תרומה, סיוע ותמיכה, בוודאי שגם התנדבות. מבורך להמשיך לתמוך בנו ולהשתתף בצורה זו.

כדי שנישאר מקצועיים ונמשיך להתמקצע ולגדול, אנו חייבים בסיס איתן (יותר). ישנם שירותי ליבה שלא ניתן לקבל בהתנדבות (דוגמת ראיית חשבון או ביטוחים) והוצאות שהן הכרח המציאות (דוגמת עמלות ואגרות).

הפרויקטים ואירועי התרבות שאנו מקיימים נשענים על הבסיס הזה, ובלי בסיס איתן כלל לא נוכל לפנות ולבקש התנדבות או השתתפות באירוע או יוזמה ספציפיים.

לצד האפשרויות שהתנדבות מייצרת והחשיבות והערך האינהרנטי שאנו רואים בה, היא לא מתאימה לכל משימה ולכל אחד ואחת, בכל זמן.

ודוגרי, במקרים רבים – נעדיף לשלם. לאורך שנות הפעילות שלנו, כשאנו מסוגלים לעשות זאת, מתאפשרים לנו לרוב סכומים שבין צנועים לסמליים. זו דילמה מתמדת ומורכבת וכשאנו בוחנים את הסביבה בה אנו פועלים גם ברור שזו שאיפה אוטופית ורחוקה מאוד מהמציאות, אבל זו בהחלט שאיפה ומהווה שיקול משמעותי בכל פעילות ופרויקט.

 

שקיפות > למה מיועד הכסף? >>

4400 ₪ מדי חודש? אלו ההוצאות הנדרשות:

  • שירותי סליקה חודשיים // 181.35 ₪ // ספק: אינטרספייס/טרנזילה
  • אגרת רשם עמותות // 94.75 ₪ // ספק: רשות התאגידים // תשלום שנתי, מחולק ל 12
  • עמלות בנק חודשיות // 12.00 ₪ // ספק: בנק יהב // ממוצע שנתי, מחולק ל 12
  • הנהלת חשבונות, חודשי // 819.00 ₪ // ספק: משרד רו"ח אנדריי הרשקוביץ
  • ביקורת חשבונאית שנתית // 1,170.00 ₪ // ספק: משרד רו"ח אנדריי הרשקוביץ
  • אחסון ענן (Google Drive) // 8.00  ₪ // ספק: Google
  • מנוי לשירות רשימת תפוצה // 210.00 ₪ // ספק: Mailchimp
  • מנוי לשירות ניהול סושאל // 32.40 ₪ // ספק: Later
  • מנוי לשירות Zoom מקצועי // 43.75 ₪ // ספק: Zoom
  • מנוי IMDB-פרו // 43.75 ₪ // ספק: Amazon/IMDB
  • ביטוחים – הנהלה וצד ג' // 1,620 ₪ // בשנת 2020 ביצענו לראשונה ביטוח צד ג' לאירועי העמותה, טרם ביצענו ביטוח הנהלה
  • משרדיות כלליות // 150.00 ₪ // ממוצע שנתי, מחולק ל 12 // הערכה כללית. עיקר ההוצאות – ציוד משרדי, דואר ושליחויות מסמכים

סה"כ // 4,385 ₪

 

שאלות >> צרו קשר!

במייל או בפייס.

בשמחה רבה.