English

אסופת קולנוע ישראלי קצר – אהבה שלא מהעולם הזה

  • קטגוריות
  • שששש / Shhh

    אימה קומית. והכי חשוב – לא להעיר את התינוק, שרק נרדם, כי הדברים יכולים להשתבש מעבר לכל דמיון. הסרט השתתף במעל לשישים פסטיבלי קולנוע בשנה האחרונה. הצגה בפסטיבל: תכנית תחרותית, תכנית "אהבה לא מהעולם הזה", מוצג לפני הסרט " הוסט".

    סֶנט-אוֹנוֹרה / St. Honoré

    אימה קומית. ארוחת חברים בורגנית אחת, מצליחה לעורר את החיה מודחקת של חלק מיושביה עד לאיבוד שליטה מוחלט. הצגה בפסטיבל: תכנית תחרותית, תכנית "אהבה לא מהעולם הזה", מוצג לפני הסרטים "האנטנה" ו"כומר-רפטור".

    נועד לקרות / Meant to Be

    דרמה פנטסטית. כדי להתמודד עם הצעת הנישואין המתקרבת מאיה בורחת אל מעמקי היער. הופק במסגרת ביה"ס סם שפיגל ליצירה קולנועית. הצגה בפסטיבל: תכנית "אהבה שלא מהעולם הזה".

    בין שני עולמות / Parallel Worlds

    מדע בדיוני. זוג צעיר יוצא לטיול ביער כדי לצפות במטר מטאורים נדיר ומיוחד במינו. הם מנהלים שיחה על יחסיהם בזמן שהיער מסביבם משתנה ומתעוות עד שהם מאבדים האחד את השנייה. הצגה בפסטיבל: תכנית "אהבה שלא מהעולם הזה"

    בורדו / Bordo

    מותחן אימה. בעקבות התנהגותה החשודה של אשתו, גבר נשוי מנסה לברר האם היא יודעת משהו בנוגע לחייו הסודיים. הופק במסגרת מנשר לאמנויות, בתמיכת קרן יהושע רבינוביץ' לאמנויות – פרויקט קולנוע, משרד התרבות והספורט – מינהל התרבות, המועצה הישראלית לקולנוע. הצגה בפסטיבל: תכנית "אהבה שלא מהעולם הזה"

    אנטידאפוביה / Antideafobia

    אימה, פנטסיה. כאשר ברווז מסתורי רודף אחרי סאלי, היא מחליטה להתעמת איתו על מנת להתגבר על פחדיה. הצגה בפסטיבל: תכנית "אהבה שלא מהעולם הזה"

    אלכס ונדיה לנצח / Alex & Nadia Forever

    ריאליזם מאגי, מסתורין. שבוי באשמה וגעגוע לאהובתו המנוחה נדיה, אלכס מאמץ שלב אחר שלב את זהותה. הופק במסגרת מכללת ספיר ובתמיכת הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה. הצגה בפסטיבל: תכנית "אהבה לא מהעולם הזה".